Luciatåg,skridskor & julbord!

tjoooo!
idag har det vart full rulle all day long!
efter jobbet vid halv två var det dax för Hampus femårsgrupp att lussa för föräldrarna & bjuda på fika!
det var himla myspysigt som det brukar!  Hampus ville dock följa tåget från åskådarplats...  :)  så han satt med oss & kollade in när kompisarna sjöng, det var faktiskt flera barn som inte riktigt vågade gå med i tåget..och jag tycker att barnen skall få bestämma själva om de vill eller inte.
han sa sedan att nästa år, då skulle han vara med!  :)

efter lussandet åkte grabbsen & jag upp & hälsade på bror & Milo en stund.
sedan bar det iväg till nipvallen för den obligatoriska torsdagsåkningen!  :)
men idag var vi bara där i dryga timmen, sedan var det dax för mig att åka & käka julbord med jobbet på Toledos!
det var mkt god mat där kan jag säga!  jag känner mig spyfärdig nu...på ett bra vis !  :)

imorgon efter lämning av Anton på skolan, ska jag & Madde åka en sväng på dollars, det var ett tag sedan man var där, och när hon ville ha sällskap dit så kunde jag offra mig...  :)
blir väl att man alltid hittar lite småsaker!
tänkte se om jag hittar lite kalas grejer till Hampus kalas!

nu ska jag swisha in på den dära ljus-sidan jag tipsade er om
puss!

Kommentarer
Postat av: sandra

helloo!!tackar för det jättefina julkortet:)

liam hälsar .kram

2008-12-13 @ 15:10:41
Postat av: V

Tack för julkortet. Hur gick det med värmepumpen och frysvarorna?

2008-12-14 @ 02:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0