VAB-dag!

idag har jag vart hemma med Hampus, han fick feber igår, sedan så har ju både han & Anton en tokhosta som inte vill försvinna.
Hampus har inte sovit alls så himla bra inatt, eftersom han låg & hostade sig genom hela natten! stackarn....
nu har han ingen feber, men hostan sitter kvar, den kan nog sitta i väldigt länge har jag hört....
nu har Anton en kompis här, som vi snart ska skjutsa hem, vi ska upp till mams & paps med Hampus som ska sussa där inatt!
för att han ska slippa att kliva upp så tidigt imorrn när vi ska skjutsa Anton på skolan, för efter vi gjort det ska vi till S-vall & handla julklappar till barnen!  ska bli kul, extra kul är att vi ska käka lunch med några av mina gamla kompisar från s-vall, känns så himla roligt att få träffa dom igen & " catcha up " vad man missat under många år.... hoppas på mkt skvaller..  :)

igårkväll gjorde jag pepparkaks muffins!  de vart mumsiga kan jag säga!
ikväll funderar jag på att kanske,kanske kommer några utav tomtarna i förrådet att åka fram!  måste plocka bort en massa saker först från rummen, så att man får plats med de små nissarna!!
ska väl få till lite julgotta oxå hade jag tänkt.... men en sak är säker..jag kommer inte att göra lika mycket som jag gjorde i fjol!  kändes lite som överkurs.... med så många sorter...
våran julafton kommer att firas hos min mamma & pappa tillsammans med Jimmy, Bettan & Milo, det känns så himla mysigt! kommer att bli fantastiskt roligt !

nu ska jag packa ihop lite saker, sedan ska vi fara!
kramelikram!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Hmm..Du visste mer än mig du! Själv har vi inte bestämt vart vi ska fira julafton än?

2008-12-04 @ 14:45:33
URL: http://www.jimmysbetraktelser.se
Postat av: vickan

hehe... ok då, vi ska iallfall dit! :)

men vi ses ju på kvällen där iaf! :)

2008-12-10 @ 11:57:42
URL: http://vickkanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0