äntligen!

ikväll startade " lost " igen!  det är ett program som jag gillar starkt,men man blir irriterad av att det aldrig kommer till nåt avslut,det är liksom ,ett program som man hatar & samtidigt älskar....
dagens avsnitt var mycket bra! och slutade spännande som vanligt.....
ikväll har jag jobbat,nu har jag kväll imorrn oxå,men innan jag börjar så ska jag upp till Milo & Bettan en sväng med en liten present till Milo......
imorrn är det ju alla hjärtans dag,jag lovar att jag ska försöka att vara snäll hela dagen.....hehe....
kram till alla som jag känner, kan jag hälsa redan idag.om jag skulle glömma att säga det till någon imorrn,så garderar jag mig med att säga det idag !
idag var det synd om min älskling anton på skolan.....han åkte skidor på gympan,åsså gick hans ena stav sönder...stackarn! men han hade kämpat med att åka med 1 1/2 stav..... så nu skall vi ner till veckan & köpa nya stavar till grabben!
nu skall jag surfa in på bokus & se om jag hittar några nya böcker att köpa!
puss & kramen till er alla!
förresten,det där jag skrev för ett tag sedan om att ni skulle kolla in en bra blogg,katrin schulman,gör inte det....hon verkar vara rätt så ordentligt  rubbad i skallen.......ett riktigt riks-pucko!

Kommentarer
Postat av: moncke

Kramizzzasr på dig också på alla hjärtans dag

2008-02-14 @ 03:17:35
Postat av: Jimmy

Haha, jag sa ju att hon var rubbad!

2008-02-14 @ 08:14:30
URL: http://blogg.elektroniskmusik.com
Postat av: vickan

moncke: va? har du oxå hittat hit ?
KUL!! kram på dig!
Broder: ja vad kan man säga? du hade rätt om katrin S. hehe...

2008-02-14 @ 09:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0