back to school!

idag har jag varit en hel skoldag med Anton & hans klass!  det var jättekul att se vad dom pysslar med i skolan nuförtiden.... och vilken god skolmat dom hade,smaskens! fast iochförsig så gillade jag ju vår skolmat förr i tiden oxå! helst chiligrytan & panerade fisken....mums!
efter skolan åkte jag & Anton upp till min pappsen som barnvaktade lilla hampus!  dom hade lekt och busat hela dagen...så hampus var väldigt nöjd!
pappa hade gjort chokladvåfflor som var väldigt populära,det kan jag tänka mig!
däruppe hos pappa så ringde jag efter Bettan & Milo som var hemma och hade tråkigt,så jag tog mig friheten att bjuppa dom på kaffe hos pappa!  ( åsså fick vi ju träffa lillagulleungen oxå..hehe..)
han vände sig runt på mage flera gånger,han var sååååå söt!
imorrn ska jag jobba kväll,åsså på torsdag kväll oxå,känns bra!
och snart är det helg igen!  och MELODIFESTIVALEN!!   whoohhooooo!!!!  tänk att jag är så himla tokig i detta spektakel?? jag är nog inte riktigt funtad tror jag...
nä, nu får det vara bra för ikväll!  puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0