en luuugn dag.....

idag är det min sista lediga dag innan jag går på helgjobbandet.....
hampus & jag skall ut & promenixa en stund nu strax,skönt!
idag hade vi ju tänkt hälsa på kattis & kidsen efter att vi hämtat anton från skolan,men hon är fortfarande sjuk,stackarn..... så då har jag sms:at några andra kompisar, i jakt på sällskap åt mig & barnen,men det visar sig att denna dagen,typiskt, så är inte en endaste kotte hemmavid!  katastrof !  så vad ska vi hitta på idag då??
vet ej. vi spelar nog spel,leker, här hemma som vanligt,om inte nån annan kommer med ett bättre förslag....?
får väl se om anton vill gå på skidskolan ikväll, han har ju inte velat gått på ett par gånger,pga alla sjukdomar vi har lyckats haft härhemma!
fick reda på nyss oxå. att en av våra , eller mest T kompis, ligger på iva....misstänkt hjärtinfarkt...ush!  killen är bara 36 år.... detta är vad all stress gör med oss relativt unga människor ... vi stressar helt enkelt för mycket!
jag sänder iallafall en tanke till hans nära & kära.... och hoppas att allt går bra & att han återhämtar sig !
nu skall vi gå ut i sköna , dimmiga vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0