fest med grannarna!

ikväll har vi haft grannarna här och bjudit på middag!  vi åt fläskfile m. potatisgratäng & sallad. åsså hade jag gjort en hemmagjord daimglass till efterrätt, gottgott!!
vi hade mkt trevligt!  barnen härjade på hejvilt,iallafall de tre småttingarna, de tre storkillarna satt mest och spelade & surrade..... och jag & helena satt mest och surrade vi oxå!  :D  vid 22 snåret var alla barn, och även jag och helena var rätt så trötta & nöjda,så då knallade de hem till sitt hus,och jag kastade mina grabbar i säng! nu har jag hållt på att städa upp litegranna...hehe....
men vi hade en jättekul & mysig kväll måste jag säga!
T han är ute med några från sitt jobb,så nu har jag det såååå lugnt och skönt här.....hehe....
vi har även vart på badhuset hela familjen idag!  det hör ju inte till vanligheterna att vi är lediga samtidigt så ofta, så man måste ju passa på att göra nåt tillsammans när man väl är det!
grabbarna älskar verkligen att plaska på badhuset! efteråt så tog vi oss en fika oxå!
vi har haft en helt  superdag idag!
kramar till er alla,imorrn är det firande av lillapappsen som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0