goderafton!

nu är jag nyss hemkommen från en dags hårt arbete....hehe... nädå, vi har det lugnt på avdelningen för tillfället!
dagen har vart bra! började bra imorse med att jag & hampus inte behövde skjutsa Anton på skolan, för T började kl 8, så då tog han med honom då,så jag och lilleman lallade¨på i lagom sakta mak innan det var dags för dagiset för honom vid 10,skönt!
sedan när jag vart iväg med honom så for jag en sväng på stan & fixade presenten till Bettan! ååh Bettan du ska se vad jag köpt....och vill inte du ha den så kan jag ta den själv..  :D
köpte oxå ett super duper jättefödelsedags kort till Alfons som fyller 1 år imorrn!  tiden bara flyger iväg känns det som.... hoppas bara att posten hinner fram med det tills imorrn..... det är ju jäääättelååångt till björkå....hehe...

Anton har vart jätteglad idag, för att han fick följa med en kompis,robin, hem efter skolan,min älskling Anton har ju haft kompis-förbud i ett par veckor förstår ni,men nu så är förbudet borttaget, för han har skött sig såååå himla bra i skolan, duktiga killen våran! men blir det flera dumheter gjorda, då vet han att vips så är förbudet tebax! tycker ni att vi är elaka eller...?  :D  vi gör det i allra största välmening... och det har ju hitills funkat utmärkt! så jag tror inte att vi kommer att behöva nåt förbud mera..( på ett tag iallafall..) hehe...

har nyss vart inne och kikat på Ankans namnlösa gossebarn!  vilken sötnos!  och en enastående kopia av sin kusse,Milo! vi skall väl hitta nån dag att swisha upp till rossön & kika på den lille,& resten av barnaskaran!
på tal om Milo,den stackarn har ju fått sin 1:a spruta idag...stackarn... faster skickar många pussar till dig !

nu skall jag duscha sedan sussa!  kramen till er alla!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tja! Och tack för det roliga kortet!! Alfons har haft fullt upp idag, snart kommer ett gäng till! Ses imorrn.

2008-02-22 @ 17:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0