jihoo fredag!

hallojs!
äntligen är det helg!!! och att jag är ledig är ju ännu bättre! bara därför,att jag visste att en ledig helg väntar mig,så gick jobbet som en dans idag!
när jag kom hem var det så härligt väder att vi gick ut en sväng hela familjen-härligt!
efter middagen så var jag duktig och tog mina stavar och travade ut i skogen en sväng! och det gjorde jag när det var KOLSVART ute.... bara en sån grej,det är stort för att vara mig...alla som känner mig riktigt ordentligt,vet att jag är grymt mörkrädd,så jag har tagit ett stort steg idag iochmed att jag vågade gå ut och gå mitt i mörka farliga skogen....
när jag kom hem igen så ville hampus promt ut och gå med sina stavar han oxå, så sagt och gjort, han och jag gick iväg en sväng! och jag måste såga att jag är impad av honom,han gick skitfort,hela vägen ända upp till stora " gammvägen", och hem igen! han tyckte att det var jättekul att vara ute och vandra i mörkret & kika på stjärnorna.....mysigt !
nu kollar jag på vilka som skall åka ur "lets dance"...vänta lite......
jaha,det var inte oväntat att mi ridell åkte ut...
ja, imorrn så ska vi om vädret tillåter,åka till jangullik & grilla & åka pulka!
sedan skall jag till Angel med ett garnnystan,hon skall vara så gullig och sticka mig en " Åre-mössa" ! gullfia min.... så får jag se om Alfons växte nåt under firandet av sin 1-årsdag idag...!!  hehe...
åsså såklart väntar melodifestivalen mig imorrn kväll! måste plocka fram mina plymer,boan,och allt mitt glitter & glamour! nu skall jag sova, eller läsa.....pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0