mysare söndag!

i dag har vi vart uppe på skedom och firat fadern! där blev vi bjudna på en hel massa gott,bl.a mini-semlor med olika fyllningar,hasselnötstårta,kakor,vaniljbullar,blåbärsmuffins....tror ni att man kunde stå emot allt detta gottigott?  såklart INTE! hehe....
men det är ju helg och då får man synda.....mycket!
brodern m. familj var där oxå,och det var så himla mysigt...jag älskar att umgås med min familj,det är det bästa som finns....jag tycker att ju äldre man blir, ju mera uppskattar man att träffa sina nära & kära,och jag måste bara få säga till mina föräldrar och min bror, hur mycket jag verkligen älskar er.... puss på er! självfallet älskar jag bettan,milo,T,och mina barn oxå!  jag talar ju om för mina barn & T , hundra ggr per dag hur mycket jag älskar dom,men lika ofta säger jag ju inte det till brodern & mor & far....så därför säger jag det nu istället! :)
Milo var efetr ett tag av lite smågnällande,på ett ypperligt humör!  jag fick några riktigt bra bilder på honom....
och Anton fick byta blöja på honom för första gången idag,han var så stolt så.....hehe...han var jätteduktig min lilla son....  :)
innan vi for hemöver så fick ungarna springa och leka av sig lite ute i snön uppe hos mor & far! och vad dom hoppade och stojade!
ikväll har vi spelat yatzy,lekt,och myst....åsså har jag hunnit med att damsuga & torkat smutsiga golv....känns skönt nu när man är klar....
jag sänder även en tanke till Ankan som nu är hemkommen med den lille gossen! kramar till er alla....åååh vad mysigt med en liten bebbe hemma........:D måste försöka att få till en dag, så att vi kan åka upp dit till rossön & visita dom ..... Anton har redan börjat att tjata.....hehe....  "  mamma, du sa ju faktiskt att vi var bjudna till dom & hälsa på...  " ..... hehe....
nu skall jag beställa lite sommar !!!  kläder till barnen från HM !
pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0