OJ! en sån dag !!! :)

snacka om att det har varit full rulle i hjälta exakt hela dagen! festligheterna började redan vid 11 tiden i f.m., då tittade Angel m. familj förbi på fika,sedan kom min mor & far nästan samtidigt, med mkt uppskattade presenter till anton! en ny hockeyklubba & en modo-hockey samlar pärm, för alla hans hockeykort!
efter fikat så ville grabbarna snabbt ut i det underbara vädret & testa klubban,samt att anton ville att vi skulle spela kubb!  och jag har väl aldrig tänkt på att man kan spela kubb på vintern , men det gick ju hur bra som helst!
vi hade det jättehärligt ute med mommo & moffa! t.o.m mormor, alltså min mamma, åkte bob ! hehe...såg rätt kul ut....
sedan kom maddiz,alfred & elias & oskar vid 14 tiden,och efter det så forsade det in hur mkt folk som helst ända fram tills, ja vid 20 tiden for de sista gästerna härifrån !   jag satt & räknade ut nyss hur många som har vart här idag & grattat Anton, och kom fram till 28 pers !!!!! vad kan man säga? hehe... sådana här tillfällen som ex. födelsedagar, så märker man vilken stor släkt vi har,och vilken underbar sammanhållning,att alla träffas på det hära viset, det tycker jag är så himla kul !
och grabbarna har haft en sån härlig dag,med lekar & stoj hela dagen lång !  jag känner mig rätt mör nu jag oxå.... men otroligt nöjd med dagen,tack alla ni som varit med och gjort dagen till ett underbart minne för våran stor-kille ! nu susssar dom så gott i sina sängar,och snart jag oxå...
Anton har fått så mkt fina saker,bl.a : dino-froz , exoforce,lego-racers,hockeytröja,massa pengar,radiostyrd jättebil,gör-det-själv gipsbilar,kläder,ja, listan kan göras lång....
imorrn innan jobbet så skall jag ner på stan & shoppa de sista till bettans födelse dag på söndag....hehe...snart 30.....
och på söndag skall ju anton ha sitt kalas för 11 st av sina kompisar på bowlinghallen ! kommer att bli skojsigt,och även skönt för oss att slippa fixa en massa inför kalaset, eftersom bowlingen fixar allt! det är finfint med  dessa kalas som man kan hyra! kostar såklart en hel del, men det är det värt i det stora hela,åsså fyller man ju faktiskt 7 år bara en gång,det är ju ett viktigt avstamp att fylla 7 ! sedan är man ju nästan stor juh!
nu så. godnatt & puss på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: veronica

mathias skulle ringa och gratta idag, men vi har suttit på akuten med micke hela helgen. Hälsa grattis från oss imorgon. kram

2008-02-20 @ 23:58:05
URL: http://veronta.blogg.se
Postat av: veronica

hela kvällen skulle det stå =)

2008-02-20 @ 23:58:50
Postat av: AnnaKarin

Det blev ett ordentligt kalasande alltså! Men det är ju kul!
Nu har jag lagt in lite bebbilder i galleriet på FL. Min blogg är ju inte sådär proffsig som din, där man kan lägga in bilder. Kan jag skylla på, sanningen är att jag inte är så aktiv i bloggandet. Men jag styr ju upp nån kommentar då och då!

2008-02-21 @ 20:26:43
Postat av: vickan

Ankan: jag tycker iallafall att du är duktig i bloggandet! med tanke på omständigheterna..hehe...

2008-02-21 @ 20:36:59
Postat av: AnnaKarin

Tack ska du ha! Det värmde. Man känner att man ligger i lä där...

2008-02-22 @ 14:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0