så var det fredag igen....

när alla andra som jobbar " normala" arbetstider, då börjar jag min arbetsvecka ikväll ! jag var ju ledig ons+tors,så nu har jag gått på min jobbarhelg fram tills tisdag.... men det känns riktigt bra ! jag är taggad för helgen ! tjoho !! hehe....
innan jobbet var jag till en jobbarkompis som bröt armen för nån vecka sedan,med en blomkvast och ett fint kort,som vi hade samlat till henne på jobbet,för att pigga upp henne lite....hon blev väldigt glad! åsså kom jag därifrån med två kanon-bra böcker som jag fick låna av henne!  så jag fick ju ut nåt jag oxå av besöket!
Imorrn väntar det man har sett fram emot hela året.....MELODIFESTIVALEN!!!!  yeaaahhhh! äntligen!
det finns nog inte många personer som älskar detta spektakel mer än vad jag gör!! det är ju helt underbart: musik,glädje,glamour.......härligt!
nä nu skall jag se vikken som åker ur lets dance......see u !  kramen !

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej! Ja, vi ska till Bvc halv tolv den 20e och ge Alfons två sprutor...kanske kan komma efter det och fika en sväng, Alfons kan äta lite lunch.
Ha en trevlig jobbar helg!

2008-02-09 @ 08:14:41
Postat av: Angelica

halv elva var det visst på bvc...

2008-02-09 @ 08:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0