semledagen!

hallojs igen allesammans!
idag var det till att väcka småkillarna 05:45... och när t.o.m vi vuxna inte gillar att kliva upp den tiden,tänk då hur kul det är för kidsen att göra det !!! men det gick bra , fast dom var väl halvsovande under dagis & fritidslämningen...hehe... vi har tur iallafall att vi inte behöver dra upp barnen den tiden varje dag,det är bara en gång i veckan ungefär,annars väcks dom ju vid 7 tiden,och det är ju lite bättre!
ikväll har vi bjudit mina föräldrar på semlor & kaffe!  dom tyckte att jag hade bakat goda semlor! tack för det !
barnen var överlyckliga över att få leka med mormor & morfar ett bra tag! tills dom faktiskt insåg att dom var rätt så trötta ( barnen alltså...)

igår var jag ju på psykiatri utbildningen,och det var väldigt intressant!  men nackdelen var väl att man tyckte att man hade alla symptom på psykisk sjukdom... eller ja, iallafall några, jag insåg att jag har ca. 3 neuroser och ca. 1 psykos..... eller kanske inte ändå.....men det är läskigt allt som kan hända uppe i pallet alltså......

imorrn är jag ledig, så då har jag bokat Milo från kl: 13:45 till ca:  16:00 ! jag & grabbarna tänkte ta honom & vagnen och promenixa iväg !  bettan får väl hitta på nåt på egen hand under tiden.......typ, vila eller nåt ! hehe...
vi  ska ha Milogubben för oss själva,och lära honom en massa dumheter.....  :D
nu skall jag titta på Gynning !  see u !  pussssss!!!

Kommentarer
Postat av: k-p

hej vickan
de ser mörkt ut för nåt möte
har feber än
sitter just nu under en filt och huttrar
hur många dagar hade du feber?
vill ha bort den här skiten NU

2008-02-06 @ 17:39:17
Postat av: vickan

2 dar hade jag feber.... du får höra av dig imorrn innan 13 när jag hämtar anton , så jag vet om vi kan komma eller inte.krya på dig.

2008-02-06 @ 21:41:10
Postat av: vickan

2 dar hade jag feber.... du får höra av dig imorrn innan 13 när jag hämtar anton , så jag vet om vi kan komma eller inte.krya på dig.

2008-02-06 @ 21:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0