tillfälligt avbrott....

...har jag haft i mitt bloggande! det hela började med att jag fick nåt vajsing med datorn i fredags,den ville riktigt inte vara med.....
sedan så har jag ju faktiskt jobbat som en tok i helgen oxå! :D igår var jag hemifrån från kl 06:15 till kl 21:30....vad kan man säga...annat att jag var ganska så trött igårkväll när jag kom hem,så jag stupade direkt i sängen.... och var exakt lika trött när jag vaknade imorse och skulle upp på jobbet!
men nu så är jag ledig i 2 dagar!
idag så har jag vart på min sista lektion i psykiatri utbildningen....kändes tråkigt,jag hade gärna velat att utbildningen skulle ha vart mkt längre! psykiatri är ett av de ämnen som jag tycker allra bäst om,det är så himla intressant!  så nu när jag gått denna utbildn. så kan jag kanske lirka upp lönen lite mera tills nästa år...hehe.... man kan ju drömma iaf!
idag fick jag höra av min kära kattispattis att hennes stackars son , den äldre har åkt på sharlakansfeber....huvvaligen.... det är ju rätt så smittsamt,så det är nog kanske en liten epidemi på g kan tänka sig.... men ,men  det är ju så med dessa barnsjukdomar,att det är ju bra mkt bättre att få dom när man är liten,än att åka på dom i vuxen ålder! sänder mången kramar till stackars jonathan....

ja avd kan man säga om melodifestivalen då? annat än att den var såååååå jädrans bra!
jag vart lite kär i rongedahl-twinsen....vilken kanon-låt!  nynnar på den hela tiden!
men så var det lilla sanna nielsen då.....jag gillar verkligen INTE henne,har aldrig gjort,och kommer aldrig att göra! huvva ligen!
då hade jag mkt hellre sett lilla ola, eller carola & andreas i finalen ! men man får ju inte alltid som man vill....

nu är det bara två dagar kvar tills lilla älsklingen Anton blir stora grabben.... hela 7 år fyller han på onsdag!
och vad han längtar.... han är så exalterad över att han snart fyller år ! vi har handlat klart alla hans presenter,hoppas att han kommer att gilla dom.....
hampus han var med på stan med sin far idag när jag var på jobbet,för han ville promt köpa en egen present till anton....gulligt ! :D

imorrn på min lediga dag,så skall jag och min pappa åka till jan-gullik med grabbarna när anton slutat skolan,hoppas att det blir fint väder bara...
ska ta med lite fika,pulkor,åsså skall vi mysa och åka pulka en stund hade jag tänkt!
det var så längesedan vi var där så jag tyckte att det var på tiden !
nu skall jag kolla klart på csi:NY, sedan blir det nog sängen för min del,jag känner mig ganska slutkörd...
pusspuss!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Hej!
Jag ska bara tala om att jag inte dött eller nåt sånt. Lilla ponken är heller inte speciellt tidskrävande, men av nån anledning har tiden ruuusat iväg helt okontrollerbart... Kan ha att göra med att det varit fint väder ute och att jag då lätt blir förledd att sitta ute och grilla och dricka oboy hela dagarna... Vi har ju haft mormor här på besök också. I dagarna tre! Imorgon ska jag och lillagris på föräldragrupp. Jag är dödligt nyfiken på om de lyckats få ihop fler än tre bäbisar. Så var det förra gången när Nova var liten...
Ha det så bra, vi hörs!

2008-02-19 @ 12:25:57
Postat av: veronica

var ju bara tvungen jag med...har gått o skaffat mig en blogg jag med. Alla jag känner bloggar snart...ha dé

2008-02-19 @ 20:28:10
URL: http://veronta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0