tomt hus!

nu sitter jag här alldeles ensam i vårt hus..... T är i s-vall på match,& jag har jobbat idag, så mamma T,alltså barnens farmor,har vart b-vakt idag, och nu så skulle barnen få sova över där oxå!  hoppas att dom får ett skojigt dygn med sin farmor & deras farbröder & faster!
själv så har jag småstädat & grejat lite härhemma med tvätt & annat skoj....hehe....
sedan ikväll så skall jag upp till brodern & titta på melodifestivalen med dom !  & Milogubben har pride-dressen på sig,dagen till ära!!
jobbet idag har flytit på så lugnt & skönt,även fast vi har fullt på avdelningen! mkt trevligt har vi haft på jobbet idag!
åååh vad roligt det skall bli med melodifestival ikväll!!!!!  jag är alldeles exalterad!! 
nä, nu ska  hoppa in i duschen, sen bär det av upp på skedomsmon !
bilder från kvällen kommer att dyka upp senare...... kramisar till alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0