20:e dag knut...plundraredagen!

hellooo! ush vad jag har jobbat hårt idag....nejdå! allt flöt lugnt på jobbet,som tur är! :D
idag på rasten va jag som sagt på julgransplundring med grabbarna!
det var hur kul som helst,vi hade värsta familjeträffen där,för min kära mor & far stannade oxå kvar dår,samt att brodern kom dit med lillen oxå! milos 1:a plundring......skoj! men han dansade inte runt granen....inte jimmy heller....! hehe.....
barnen var lyriska efteråt,dom fick gratis fika och varsin gottapåse av tomten....det var det mest populära!
jag tror att milo var nöjd oxå,eller så var han mest i chocktillstånd kanske,av alla galna ungar som sprang runt och skrek hejvilt....!
vi träffade på många kända ansikten där oxå! gamla klasskompisar till mig bl.a. åsså var cammie där med sina knoddar, oliver & linus,och tänk att jag fick hålla i lille linus,och han skrek inte en endaste gång! vikken sötis-gosis! gullungar.....
det var mkt kul att surra lite med henne,en riktigt kul tjej tycker jag  :D

måste berätta oxå vad jag hittade igår hos min mor & far,från förrådet dom hade städat.....min 18 år gamla madonna t-shirt! från hennes världsturne´ 1990....jag var ju där i göteborg och såg hennes konsert då på den tiden...och köpte denna tröja! och nu har den dykt upp igen,denna gången skall jag vara mkt rädd om den! jag tror nog att bettan är lite avis på den....hehe....

vill passa på att tacka tusen ,tusen gånger mina älskade underbara föräldrar som än en gång ställt upp som b-vakter! ni är helt klart dom bästa so m finns , bara så ni vet det.... puss!

nu längtar jag bara tills på tisdag när jag skall få passa milo ,i många timmar får jag hoppas!  :D vi skall ha det såååååå mysigt så!
puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0