åter till arbetet....

så har jag haft min lediga dag då!! nu skall man tebax till jobbet ikväll. sedan har jag två kvällar framför mig på jobbet,sedan ledig fredag,åsså hoppar jag på jobbarhelgen igen.....men sedan så har jag gjort mina två helger,då är jag ledig tre! sköööönt!
idag skall jag upp till chefen och höra efter vad jag fått för löneökning! håll tummarna att det blir bra!!
jag har vart underbetald i flera år,så nu hoppas jag att dom rättat till det.....
lämningen av hampus på dagis imorse gick sådär....nu har han vart ledig i 19 dagar,och han ville inte riktigt på dagis idag inte!
passar på att gratta cammie till sitt nya jobb! kul!
en annan tjej,som jag har haft som elev,har visst oxå fått jobb på samma avdelning!
cammie tyckte att det jag gjorde på en dag,känndes som en hel veckas arbete...jag håller med totalt..!
men när jag väl satt igång med nåt så kan jag inte riktigt sluta upp....det är mitt stooora problem,det och mitt jätte-kontroll behov....hmmm,jag vet om det,skall ta detta året till att försöka släppa lite på kontrollen,men det  är inte lätt.... :D nu skall jag plocka iordning lite,innan jag hoppar in i duschen, min vecko-dusch...hehe,skoja bara!
ha en bra dag allesammans!


Kommentarer
Postat av: cammie

Tack tack! Känns spännande.. Tro vad det kan vara för tjej då? Kanske någon jag vet vet vem det är!? Har absolut ingen koll alls på vad det jobbar för några där..
Nu har Bettan och Milo nästan just vandrat hemmåt efter lite fika, var trevligt! =) Tycker Milo hade blivit ganska stor nu..

2008-01-09 @ 17:38:56
URL: http://www.frustolt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0