en dag fylld av överraskningar...

idag har vi,trots att vi låg och sov tills kl var närmare 10...hunnit med en hel del måste jag säga!
efter att jag och barnen masat oss ur sängarna,så åt vi frukost/lunch sedan åkte vi och hämtade min fader , han skulle hjälpa oss att lasta av allt skräp som jag hade packat bilen full med...så vi for på en liten tripp till stadens sopstation,eller som hampus envisades med att säga " polisstation", då rättade min fader honom och sa att: ja du hampus,det är sopor på båda ställena, men vi skall lasta av sopor...och det gör man på sopstationen....hehehe....där tyckte jag att pappa var himla klyftig!!
efter ävenryret där,så for vi ner till mamsen på bowlingcafeet och tog oss en fika efter vårt hårda arbete...sedan bar det av hemåt igen,där vi packade bilen med pulkorna och for till antons skola där dom har en suverän pulkabacke! där åkte vi som tokar tills alldeles nyss,när vi insåg att det nog var dags att åka hem och fixa middag.....sådana petitesser....hehe..
så nu slappar ungarna i soffan med tv-spel, och jag håller på med en gourmet middag bestående av potatis och fiskpinnar!
imorrn skall vi ha roligt oxå!
då bär det av till paradisbadet i ö-vik!  jihoo!!
det var ett tag sedan vi var där,så vi tyckte att det var dags för en hel dags blötläggning!
åsså får vi äta på max innan vi åker hem oxå,det är det allra bästa!
nä nu måste jag titta till pinnarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0