go kvälls!

nu sussar killarna sött i sina sängar, och jag väntar på ännu ett uppfriskande program på tv- carolina gynnings tv-serie...hon är så kul den tjejen!
har en kopp the i micron...ska se om det hjälper att få bort min envisa hosta!
idag har vi inte gjort mycket.... anton hade en kompis med sig hem från skolan, han var här tills 18 tiden..sedan har jag , i den mån jag orkat, lekt med killarna litegranna.
trodde att jag skulle få hem tv-möbeln som vi ska köpa av brorsan & bettan, men det blev inte så,dom skulle göra ett nytt försök att få ner den ifrån deras övervåning en annan dag. den är visst hyffsat stor,så det är problematiskt att få ner den för trappan..jag tyckte att T kunde skippa träningen och hjälpa till att få ner den,men det tyckte inte han.
men, men , det är ingen brådska. vi får väl göra ett nytt försök att baxa ner den en annan dag... :D
det skall bli kul att sätta upp en ny fin tv- möbel tycker jag! den är ju så himla snygg, det är en från ikea, i mörkt , fint trä och skåpdörrar, och en massa lådor,den är ca 1 1/2 meter bred och lite högre. kommer att bli mkt fint med den i mitt vardagsrum !
nä nu är theet klart! skall kurera mig nu..... puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0