goderförmiddag på er alla!

nu har man en helgs hårt arbete framför sig då..... hoppas att det blir en lugn och skön helg på jobbet,inget mera stressande för min del ! snart skall vi fara upp till bettan en sväng och hälsa på alla som är där...hehe!
men det var ju en annan sak jag tänkte ta upp,det finns en jättekul blogg, som heter perezhilton.com,det är en tok som skriver smaskigheter om kändisarna i hollywood....en mkt kul sida! iallafall imorse stog det om lilla britney spears...nu har hon trampat i klaveret igen...ojojoj....ta en titt så får ni se... massa bilder som både innehöll polisbilar,brandbilar,och brittan på en bår....jag  tycker så fruktansvärt synd om hennes barn! hur kan dom nånsin få ett s.k. normalt liv egentligen....???
nepp nu skall jag se om grabbarna här i huset tänker kliva upp nångång!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Jag måste ju bra prova om det fungerar nu när jag gjorde som lillasyster B sa. Det var trevligt att träffas sådär live iallafall, hoppas att det inte tar lika länge till nästa gång :o Nu måste jag ta å fika lite så att vi får till de där 200 grammen, det kan ju inte vara så svårt tycker jag...

2008-01-04 @ 20:46:03
Postat av: vickan

ser du ! nu funkar det juh!
:D va trevligt! det var mkt kul att
få träffa dig och dina barn live! har ju skrivit till dig på din blogg om detta...hehe.. kram! käka på nu!

2008-01-04 @ 22:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0