hallojsansvejsan!

idag har jag haft det riktigt skoj på jobbet! jag fick t.o.m en present av en jobbarkompis...bara sådär liksom!
det var en jättegullig liten ängel,och så hade snälla rara ewa oxå köpt ett par superfina ängla-örhängen till mig....hon är ju bara för go lilla ewa... hon sa att örhängena skulle vaka över mig,det var fint sagt tycker jag! jag blev iallafall väldigt överraskad och glad!

for upp till mor & far och hämtade grabbarna,blev bjuden på mat,tack så mycket! även milo m. föräldrar var där , så jag fick gosigosa med lillen! nu har vi oxå bestämt att på tisdag när jag är ledig,skall jag och hampus ta med milo ut på promenad! så bettan får en stund för sig själv,och jag får milo för mig själv...hehe...

ikväll har jag och killarna haft den sedvanliga " festen" som dom kallar det,ni vet,chips,godis & dricka...åsså tog vi en tv-spels match " Buzz" som jag förlorade....helt otroligt! va?
imorgon har jag min låååång dag,men på min 2 timmars rast,skall jag på julgransplundring! det ni!
jag har lovat grabbarna att vi skall på vallaskolan där julgransplundringen äger rum,vi har brukat åkt dit varje år sedan anton var liten knodd,och dom tycker att det är himla skoj! trollkarlar och allt....hehe...
min mor & far skall med oxå,så då vill jag se dom dansa kring granen.....hehehe!

nu skall jag sussa!
ha en bra kväll allihopa! kraaaaaaaaamen........  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0