i morrn åker skrillorna på!

yeeeah pappa hittade åt mina gamla skridskor idag! kan bli kul att se om jag kan åka fortfarande, det var ju bara 20 år sedan som jag åkte .......
nu har vi ätit pizza som killarna bestämde till middag idag,gottgott!
har bakat en kladdkaka med hasselnötter oxå, som jag tänkte bjuda brodern & bettan på!
idag har jag oxå vart duktig och motionerat-igen!  jag gick en timme med stavarna, inte speciellt mysigt i det här slaskvädret,men ändå!  :D
nu väntar vi på att brodern m. familj skall ta och dyka upp!
pussipussi!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Vi är strax på väg! Milo har legat och ätit lite men han verkar vara klar nu :)

2008-01-19 @ 17:59:13
URL: http://blogg.elektroniskmusik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0