jihoo måndag igen...!

hallååå ! idag har man knegat på som vanligt.... inga konstigheter alls! när man inte har vart på jobbet på 5 dar, så kan ju allt möjligt ha hänt på avdelningen...men inte då! allt var som det brukar,förutom att en jobbarkompis hade ramlat & brutit sin arm,så hon vart sjukskriven i minst 5 veckor,stackarn......
efter jag slutat jobba kl 13 så hämtade jag A på skolan och tog med honom ner på stan på en fika hos mor på cafeet,det vart uppskattat av honom,det är ju inte var dag man kan ta bara ett stycke barn med sig , och bara ägna sig åt honom...så det tyckte han om!
passade även på att boka hans 7-årskalas som han skall ha för killarna i hans klass, på bowlingen! dom har jättebra erbjudanden på kalas där! barnen får bowla en timma, åsså får dom hamburgertallrik m. strips & dricka,åsså glass till efterrrätt!  smaskens! men det är klart, det kostar ju lite.... men man fyller ju bara 7 år en gång....så det är det värt, att han fick bestämma hur han ville ha sitt kalas!!
killarna har haft match idag igen, tyvärr vart det förlust,men vad gör väl det, när alla kämpade på så himla bra!!
A gjorde mål igen....jippiee! han brås på sin mor......hehe..
när vi skulle hem så fick H ett redigt psykbryt för att han inte fick köpa" feeestiiiis" som han gallskrek om, hela långa vägen hem....kul..... han får värsta trots-utbrotten emellanåt.... åsså går dom över, och han blir värsta lilla ängeln igen......hehe..
nu har jag slagit in grann-pojkens presenter han skall få imorrn av oss på sin 10 årsdag!
och nu skall jag fortsätta att skriva inbjudningskorten till A kalas!
till min bror: jag glömde att ta med semlebullarna på matchen....sorry.... men ni skall få dom så fort som möjligt! du kan komma & hämta dom ikväll eller imorrn om du vill!  kramen på er!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej! Vi lever, coh Alfons är inne på sin fjärde dag med hög feber. Vem har brutit armen? Kul kalas Anton :o) Ha det bra!

2008-01-28 @ 22:11:59
URL: http://www.mammaangelica.blogg.se
Postat av: Angelica

Helt ofattbart, att Gudrun är den som brutit armen!! Hoppas att hon blir helt bra i den :o) Kram

2008-01-29 @ 18:46:49
URL: http://www.mammaangelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0