kallt !

hualigen idag har det vart halv-kallt ute..... det var -18 när jag for på jobbet imorse!
jag har haft kort dag idag, härligt!  nu är jag ledig tills måndag kl 13!

idag var jag en kort sväng på stan och fixade lite grejor tills pappsens födelsedag... han fyller 54 på måndag,men vi skall fira honom på söndag! lilla pappa har blitt stor.....hehe....! han har redan fått en present i brevlådan, vi har abbonerat " illustrerad vetenskaps årsbok" till honom varje år , sedan han fyllde 50,det är en kanon - bok ! detta året var dom lite knäppa på förlaget, det brukar ju vara så att räkningen kommer hem till mig, och att pappa bara får boken, men i år så hade dom vart så roliga att dom skickade även räkningen till pappsen...kul... vikken överraskning att se vad presenten vi ger honom kostar ! hehe....
när jag gick på stan, swishade jag in en sväng på lindex,och hittade en såååå fin dress till milo,så jag kunde inte låta bli att köpa den till min lilla plupp! hoppas att han gillade den...det var knattarna på den !  åsså köpte jag ett par brun-vita stickade tjock-strumpor till han oxå! gulliga som bara den!
sedan for jag upp till Bettan & Milo en sväng på kaffe,och lämning av det jag inhandlade ! det var en trevlig stund där,och Milo var på ett alldeles utomordentligt,förtäffligt bra humör!! han var en liten ängel... och pratade på som bara den,om vad vet jag ej, men det lät bra! :D
till Bettan: kan du inte ta med vagnen nån dag och komma hit, så kan vi promenixa här ute i skogen ? det vore skojsigt! :) det kan ju faktiskt bli ganska långtråkigt att vara barnledig,och iallafall jag brukade tycka att det var kul med att göra nåt annorlunda ibland...och du vet att du är alltid välkommen att ringa mig.....eller komma hit!

Imorgon kommer det att hända stooora grejor må ni tro! 
jag skall till frisören...första gången på 4 år.....hehe... så imorrn efter kl 12 får vi väl se vad som hänt med mitt hår...om det är nåt kvar eller ej......!

ieftermiddag var jag & Hampus uppe hos M+P & visitade ett par timmar, eftersom Anton följde med en kompis hem efter skolan, och vi skulle hämta honom kl 18 , så kändes det onödigt att fara hem, för att sedan åka ner på stan igen,så då blev vi kvar i stan istället! mycket trevligt hade vi!

nu skall jag lägga ut några nya recept som jag skrev av uppe hos modern!  mumsiga lyx-muffins.....
byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0