ledig dag!

tjopp på er!
idag sov vi ganska länge,typ till 9.... det är så härligt att kliva upp med grabbarna och inte behöva stressa iväg nånstans...
idag ska vi inte göra nåt särskilt,bara vara lediga! på e.m. kommer bror & bettan och lillen och visitar oss! skoj!
om brodern läser detta så kan du väl ta med nåt buzz - spel när ni åker hit? så jag får spöa skiten ur dig....hehe..
imorrn så funderar jag på att ta med killarna till nipvallen för att åka lite skridskor...måste höra med mor & far om jag har kvar mina gamla skridskor där uppe..... sedan måste jag se så att vi har skridskor till killarna..annars finns det säkert nån som kan låna ut ett par till oss i ett par timmar!
nää nu hänger killarna över  mig och vill att jag skall sluta skriva så att dom får spela sitt älskade " super mario"
see u later.....

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Tja! Japp, jag ska försöka komma ihåg att ta med nåt buzz. Men det lär nog bli jag som spöar skiten ur dig skulle jag tro :P

2008-01-19 @ 11:28:08
URL: http://blogg.elektroniskmusik.com
Postat av: kattispattis

hej
tack så mkr för skjutsen igårkväll
det var verkligen jätteschysst!!
puss och kram
k-p

2008-01-19 @ 15:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0