min tandlösa son...!

ikväll har ännu en tand rykt för anton!  :D mitt i " let´s dance " så lossnade den! men han tyckte att det var lite läskigt,för det blödde ganska rejält! men det slutade ganska snabbt ändå!
mina killar är fortfarande sjuka... men dom börjar att pigga på sig ordentligt! dom låter väldigt roliga,för dom har värsta whiskey-rösten båda två! hehe... febern är borta iallfall,alltid nåt bra!
middagen jag gjorde idag var ingen höjdare för dom iallfall....jag gjorde en vanlig kyckling gryta som jag brukar göra,och som killarna gillar skarpt,men jag tänkte att jag skulle förnya den lite,så jag bytte ut kycklingen mot quorn-bitar,som jag tycker jättemkt om! men anton tyckte att det luktade så himla äckligt att han absolut inte kunde äta det! så han åt bara ris....mums... hampus tyckte inte heller om det så mkt,men åt mest för att reta anton...men man riktigt såg hur han trugade i sig bitarna..hehe..allt för att reta storebrorsan!

ikväll har jag även agerat taxi till min vän kattispattis som skulle ner till city på fest,det var några från mitt jobb som skulle partaja,så då hängde jag med upp en kort sekund för att heja på mina jobbarkompisar,dom var vid det tillfället väldigt nyktra och sansade.... det tror jag inte att dom är nu vid denna tidpunkten!
dom gjorde ett sista försök att få mig att stanna och dricka drinkar...men jag hade redan stämt träff med min tvätt & diskmaskin...hehe... näääädå! jag är helt enkelt för trött att orka med att röja på fest!

yeeeeah! Uffe Larsson åkte ur let´s dance! sikken tur... jag hade inte orkat med ännu en kass dansare typ förra årets lasse brandeby...ni vet , kurt olsson gubben....
hampus dansade sig igenom hela programmet...såååå söt var han!
imorrn är dagen blank för oss! vet ej vad man kan tänkas hitta på....skönt att vara ledig är det iallafall....
kraaaaaam på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0