mina sjuklingar...

ja, så var det dags igen då.... mycket riktigt så vart det som jag befarade...killarna blev sjuka.
inatt så fick dom feber,och dom har hostat som bara den!  så dom fick såklart vara hemma från dagis respektive skola idag!
thomas och jag bytte av varandra här hemma,han kom hem från jobbet halv två,och jag stack iväg för att jobba kväll...snacka om skiftbyten...hehe..
nu har grabbsen tillslut, efter många hostningar somnat,och jag sitter här vid datorn och slappnar av,thomas är på träning.
det verkar vara många olika förskylningar med feber, hosta som florerar omkring nu! var och varannan unge är ju sjuk för tillfället tycker jag....inte kul alls... och på jobbet går det magsjuka överrallt! snacka om att man är omringad av diverse sjukdomar!

imorse kom mina rara föräldrar och satt b- vakt en timma , så att jag slapp dra med grabbsen och handla,mkt snällt av mams & paps! det var dags för den veckoliga storhandlingen,åsså köpte jag lite småsaker till killarna för att pigga upp dom lite,åsså så har ju Anton haft namnsdag idag oxå! så han fick en x-tra sak....sedan så hyrde jag en riktig kult- film till dom att se i helgen...Ronja Rövardotter! eller som hampus sa: Ronja Dödarråttor.... hehe... jag höll på att pinka på mig,så mkt skrattade jag när han sa det :D

det blir nog ingen innebandyträning för killarna imorrn...som dom hade längtat till den...jag får nog stanna hemma med dom, medans thomas får åka och ta hand om träningen...då skall jag och killarna mysa och se på let´s dance!
nu är det dags för mig att nanna kudden..... puss!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag tycker att Hampus Ronja låter mycket bättre än Astrids! :D

2008-01-18 @ 15:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0