ont i rumpan...

...har jag nu! jag börjar redan att få träningsvärk efter mina stav-strapatser jag hade för mig i morse! jag började att känna av det på jobbet nu ikväll,och i morrn lär jag nog ha rejäl träningsvärk i rumpen!  :D
jobbet flöt på som vanligt ikväll,inga konstigheter alls...
imorrn skall en kompis till anton följa med hem efter skolan,jag ska nog ta med dom på en fika hos lilla mor nere på cafeet,jag har lovat grabbsen att vi ska dit nån dag i veckan,och snart är ju veckan slut,så det får bli imorrn!
imorgon fyller även min kära lill-kusin micke,hela 20 år! dit skall vi nog på kvällssidan och mumsa tårta!
kram till er alla !

Kommentarer
Postat av: cammie

Duktig du är! Träningsvärk betyder ju att det tagit bra på kroppen iaf =)

2008-01-11 @ 06:43:12
URL: http://www.frustolt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0