sjuklingar på g.....

nu är det kanske snart dax för ännu en sjukdomshistoria på gång här hemma.....
sedan igår har båda mina grabbar hostat som tokar...när jag hämtade på dagis & fritids idag och vi for hem,så klagade anton på att han hade ont i huvudet,och hampus sa att han hade hostat flera gånger idag på dagis....hmm... kan det vara ännu en förskylning på gång?? det lär nog visa sig snart... men man får hoppas att dom inte blir sjuka,utan att det är nåt övergående...

annars har jag bara jobbat idag.. några av mina jobbarkompisar skall gå ut på krogen på fredag,och dom ville att jag ska med...men jag har kommit till det stadiet nu att jag tyckker, för tillfället,skall tilläggas,att det känns jobbigt att gå ut på krogen..... kanske kan det ha nåt med att göra att jag inte vart ute på krogen på ett par år...man blir halv-rädd liksom...bara tanken på att vara vaken tills efter kl 24 känns väldigt främmande.... och att man inte skall vara nå pigg på lördagen,jag som skall på dollarstore och allt! .... om jag får med min familj dit vill säga! annars åker jag själv,så det så! hehe...
vad är det med mig? har jag blivit gammal eller? jag som alltid förr, var på krogen i tid & otid! men nuförtiden tycker jag att det allra skönaste är att vara hemma ...... som en liten hustomte....pyssla på och dona...mysa med ungarna...
åsså ha vi ju innebandyträning för vårt knattelag  på fredag oxå! det höll jag ju på att glömma! anton längtar tills träningen..... bara han får hållla sig pigg!
jaja, får väl se om jag åker in en sväng till mina jobbarkompisars förfest för att titta till dom litegranna! det är ju alltid kul att surra lite!

och min fina snöborg som jag gjorde igår.....den håller på att smälta bort!   vikken katastrof!!!  skit oxå för det här pissvädret..... jag som kämpade så hårt med den!
nu skall jag göra några situps & armhävningar innan jag går och sussar!  pusspuss!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Ja, det vart lite snopet med hela den sollefteå svängen. hastigt å lustigt, liksom. Eftersom jag missade stubben hos Bettan så tröstgjorde jag en citon maräng paj idag.
Nu känns det bättre!
Ang senaste Milo bilderna, så måste jag säga att han är en identisk avbild av min 4 åring i samma ålder. Jag ska ta och lägga in lite bilder så ni får se. Det är nästan läskigt!!
Ha det så bra, och ge f*n i att bli sjuka, tycker jag!!

2008-01-16 @ 22:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0