söndag!

gårdagen var en härlig dag! först så åkte vi en sväng på dollarstore,där vi inhandlade en massa grejer!
sedan for vi en sväng upp på skedomsmon,till mor & far och släppte av dom,sedan var det att bila hemöver för att fixa middag till T kom hem från matchen( som dom vann)
Anton fick bestämma middag, det blev biff & potatis med morötter & lingon sås. mkt gott!
sedan på kvällssidan så fick vi fin-främmande av milo! men han var inte på sitt allra bästa humör...bettan sa nåt om att det måste vara nåt med detta huset...det hoppas jag inte,för jag vill ju ha besök av lille guben flera gånger! men han var ju glad ett litet tag iallafall!
jag hade gjort semlor med hasselnötscreme fyllning,nåt recept taget ur min moders allas veckotidning...dom var mkt goda !
killarna ville absolut inte ha semlor,dom fick gammal hederlig glass istället!
så var det den här värdelösa förskylningen som verkar sitta i hundra år!!! efter att man trodde att vi var friska, vad händer då? jo, nu är vi alla täppta i näsan,jippieeeee!!!! men det brukar vara ett friskhetstecken ,får väl hoppas det!
nu skall jag gå till grabbsen i tv-rummet!
goodbye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0