tjoflöjt 2008!

japp,då var det nytt år igen då.... jag har väl inte så mkt att säga om det...det blir som det blir,men man kan alltid hoppas att det blir ett bra år! och det brukar det ju oftast bli!   :D
jag hoppas att jag blir piggare än vad jag känner mig för tillfället...jag tycker att jag är trött mest hela tiden!! och det blir jag så less över,för att det är så mkt jag vill hinna med att göra!!! men det verkar inte min kropp fatta riktigt...jag måste göra ett ordentligt upp-ryck!
grabbarna hade lyckats att hålla sig vaken till efter tolvslaget....men så hade dom sovit till kl 11 i morse hos min moder & fader! hehe...
nu verkar dom ändå ganska trötta igen....det tog nog på hårt att partaja som dom gjorde igår....
nu är jag ledig i hela två dagar...jag har lovat barnen att gå på badhuset nån av dagarna,nån som vill hänga med?  :D imorrn tror jag att jag skall packa bilen fullproppad med tom-kartonger från all julklappsöppning och annat löst skräp,såsom papperssamlingen,kartongsamlingen... listan kan göras låååång! jag skall iallafall åka till sopstation med allt detta skräp som för tillfället tar upp all befintlig plats i vårt förråd,som ändå är väldigt stort,då kan ni juh tänka er hur mkt tom-kartonger som ligger och skräpar där!!
idag var vi upp till mor & far efter jobbet och hälsade på,och då var lille milo m. föräldrar även där .... ååååh vad jag fick snusa mkt på den lille gullungen! jag tyckte att han skulle få ligga naken och lufta sig lite...och vad gör han? pinkar ner köksbordet och mig.....hehe... mina barn tyckte att det var väldigt roligt,milo oxå,för han skrattade som en tok!!  :D dom är för himla söta när dom har börjat att skratta så där riktigt härligt som bara bebisar kan göra....
nä, nu skall jag starta upp det nya året med att hänga en maskin med tvätt...  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0