1 dag kvar...... :)

jihooo nu så har jag endast den sista arbetsdagen kvar, och den slutar jag kl 13, sedan är det SEMESTER!!
känns så himla bra skall jag säga! skall bli så skönt att få vara långledig...
och imorrn sticker jag & barnen på en liten semester-tripp till sandra i skellefteå i nästan 5 dygn blir vi borta, härligt!
barnen längtar så himla mkt,och jag oxå för den delen!  packningen är så gott som klar.... bara det där sista som packas ner alldeles innan vi åker, jag tänkte starta kring 15 tiden imorrn, så är vi väl framme på kvällskvisten!
jag kommer även att medtaga dator & kameran för att jag skall kunna göra en fullständig redogörelse för vad vi hittar på däruppe!  :)
idag har jobbet gått som en dans!
fick rast-sällskap oxå idag, i form av min älskade gullplupp Milo & min bror, alltid trevligt med sällskap när man käkar.... Milo ville mest äta mina nycklar & telefonen.... gott...  :)
nästa gång det skrivs, så är jag i skellefteå!
ha en bra semester på er alla,och en sköööön sommar!
många kramar!

Kommentarer
Postat av: fadern

Hare´bra o kör försiktigt.

2008-07-11 @ 00:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0