båtfest!

idag har vi hållit till exakt hela dagen & kvällen uppe på remsle hos helena,det var ju dax för båtfest! :)
vi åkte dit redan vid 13 snåret för att fixa till det sista inför när de alla andra skulle komma vid 14.....
då var det dax att tala om vad de skulle göra för uppdrag!
vi delade in alla i fem olika grupper, med 5-6 pers i varje grupp, sedan fick alla samma papper med vilka uppgifter, samt hur många poäng varje uppgift gav, sedan var det bara för lagen att fixa skjuts runt om i staden för att fixa alla saker! :)
det blev mycket roligt! hehe...
sedan var ju jag & sandra enhälliga domare!
efter detta var det dax för grillning, och vi har haft det så himla mysigt ska ni veta!  och pricken över iet var ju at vi verkligen fick superväder hela tiden!  :)
grillandet gick väldigt smidigt, vi hade 4-5 grillar så det gick snabbt för alla att få käk!
sen var det kubbspel,krocket,guitar hero,singstar & godis,kaffe,& popcorn för hela slanten resten av kvällen!
när vi for, för ett tag sedan,typ innan midnatt,så pågick festen fortfarande för fullt! :)
anton & hampus har oxå haft himla kul, de vart sååå ledsna när vi skulle hem, de hade ju inte fått vara där nåt..... nä just det... hehe.. vi hade ju bara vart där i ca.10 timmar....... hehe....
hursomhelst,så var det en otroligt lyckad fest måste jag säga!
nu känner man sig ganska nöjd...sitter här med lite Hägen Daaz och smaskar i soffan...kan inte bli så mycket bättre än såhär....hehe...
nu ska jag softa lite innan jag slocknar! :)
härliga kramar till er alla!
till sandra & gänget vill jag sända ett stort tack för en jättefin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0