god natt! :)

ja, jag kan ju inte skriva god kväll, för nu är det ju natt & inte kväll....hehe..
ikväll har det jobbats på som vanligt, innan jobb skjutsade jag grabbarna på respektive ställen de skulle, Anton & hans klasskompisar hade blivit hembjudna till deras förskolefröken på fika hela dagen!  han hade haft det jättekul! :)
Hampus han skjutsade jag till hans sista dag på avd: duvan..... för nu har ju killarna sommarlov, sedan till hösten så börjar han i 5 årsgrupp!  det längtar han till! :)
nu har jag 7 pass kvar på jobbet innan semester......må dessa gå fort!
fick ett kul brev idag, det verkar som om en gammal kompis till mig skall komma till sollefteå på måndag eller tisdag!
hon & hennes två barn, som är i mina barns åldrar,det kommer att bli hur kul som helst att träffa dom, det var ett par år sedan sist... hon & jag var som ler & långhalm en gång i tiden..flyttade samtidigt till sundsvall i slutet på 90 talet..sedan blev hon kvar & jag flyttade hem! sedan blev det väl som det blir när man bor långt ifrån varann & båda har barn & familj, man kommer ifrån varandra.... men nu så har vi ju kanske hittat en väg tebax till varann!  :)
ååå nu skall jag läsa lite i min nya bok:sjöjungfrun av camilla läckberg!  vilken super-bok alltså!
kramar!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Tror du att jag kommer att bli avskräckt när ni varit här !? Hmm, jag undrar vem/vilka som kommer att bli avskräckta, jag...

Nu får moster K iaf hålla fort här så drar jag, G och lille T till Västerås å kollar om det är nån mer bil än vår där :)

Ha en bra helg, vi hörs!!!

2008-07-03 @ 06:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0