hallojsan tjolahoppsan!

jihoooo!  nu är jag ledig en dag...innan det är dax att hoppa på helgen! men det könns väldans kul att vara ledig imorrn, om det så bara är en dag!
hoppas hoppas att det är lika fint väder imorrn som det vart idag,för då bär det iväg till risön med grabbarna, T hade vart där med dom idag, när jag jobbade,och de hade haft det väldans skojsigt! :)
så då tänkte jag att de får fara dit igen imorrn, med mig! jag hoppas att jag får med mig maddiz & barnen oxå,det är ju alltid mera skoj om man är ett gäng som kan sitta & mysa & fika tillsammans,om hon nu inte står med mesekokningen,så skulle de kanske med! *hoppas*
idag innan jobbet så var bror hit med Milo en sväng, Milo fick sig sitt allra första utomhusbad här på vår altan! han verkade tycka att det var mkt suspekt till en början...men sedan så härjade han hejvilt i baljan! som ni kan se på bilden.....hihi!
jag & killarna lekte " risön " innan bror dök upp, det innebär att man tager handdukarna,packar en liten picknnickkorg,åsså går vi på baksidan ner till poolen, lägger ut handdukarna & vips så är vi på risön!  :)
detta tycker de är jättemysigt att göra! hihi!
sedan när klockan började närma sig 13, så skönk humöret litegranna för då var det slut på det roliga & dax att åka till jobbet.....
imorrn bitti kl 8:40 skall jag vara på besiktningen med våran passat...hmmm... tror hur det går, vi lär nog få en himla massa grejor som skall fixas på denna bilen oxå.......  :(
men man kan ju hålla tummarna för att det inte blir lika dyrt som med volvon...
nu är det bok dax!!
kraaaaammmmeeeeeeennnnnnnnnnnnnn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0