Hemfärd!

så var då dagen kommen... dax för hemfärd!
vi håller som bäst på med att packa, både jag & sandra , eftersom dom skall vara i sollefteå i fyra veckor så blir det ju lite saker som skall packas in i bilen.... tur att vi har en kombi..! :)
grabbarna våra, är ju sjusovare som ni vet, så dom klev upp vid elva...hehe... så vi har praktiskt tagit nyss ätit frukost! :)
vi lär nog starta härifrån vid 13-14 snåret skulle jag tro.. vi räknar med att vara hemma i solle vid 18-19 tiden ikväll,och då skall vi ju släppa av liam & sandra först uppe på remsle, sedan vi kanske tar en snabbvisit hos mor & far, så vi lär nog inte vara hemma i huset först vid 20 tiden om vi har tur! :)
jag är lite avis på brodern & bettan, de skall visst på star wars utställningen i ö- vik idag! ååååhhh   vad kul, jag hoppas att vi kommer iväg dit vi oxå nån gång i sommar!
Nu skall vi packa vidare, våra grabbar sitter & leker så fint med varann.... det är så himla kul att våra barn går så bra ihop! :)
see u later!  kramar i massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0