natta-skrivning!

tjollahoppsansa på er nattsuddare!  :)
nu är jag nyss hemkommen efter 2 kväll/nätter på grannavdelningen, så nu har jag tjänat storkovan på semestern oxå!  :)
först & främst skall jag passa på att välkomna nya läsare, som jag nu introducerat i min blogg!  :) hehe... ni vet vikka ni är....  :)
det är ju alltid kul när man vet att man fått nya läsare!  men roligast av allt är ju när folk lämnar kommentarer oxå.....  :)
idag innan jobbet, så var vi på risön, vi hade några himla mysiga soliga timmar där innan jag skulle iväg, och min mor & far hängde på oxå. det var extra kul!
anton hittade ju som vanligt åt en himla massa killkompisar, så han stack iväg med dom på direkten till plurret!
eftersom jag, av naturliga skäl, tyvärr ej kunde bada idag, så gick jag mest emellan bassängerna & kollade till grabbarna , hampus han härjade på rejält med Thomas i mellanbassängen...hehe....
blir det fin-väder imorrn med, så sticker vi nog iväg till någon sjö skulle jag tro, hoppas att man får med sig brodern & mIlo typ nångång snart oxå ?  :)
nu skall jag beställa hotellnätter till oss i ö-vik! kram!

Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica

Tack så mycket :)

2008-07-28 @ 01:12:55
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv: tack så mycket . Gjorde faktiskt om den idag ! och det var väldigt pyssligt.

2008-07-28 @ 01:15:31
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv: jasså , jag kämpade i säkert 1-2 timmar .. men det gick . Du kan ju antingen beställa av olika bloggar fast det brukar oftast kosta pengar. fast det finns även sidor som berättar hur man gör :)

2008-07-28 @ 01:29:30
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0