Nattugglan....

det är jag det!  nu när man har semester & får sova länge på morronen , så sitter man uppe längre på nätterna har jag insett!  :)
nu har jag nyss sett klart den näst sista " irene Huss" filmen. mkt bra.
idag har annars vart på skedom med sandra & Liam, jag & grabbarna for dit vid ett-tiden, eftersom deras far fortfarande låg & nannade kudde,så rymde vi iväg! :)
vi stannade & käkade pizza till middag med sandra & liam,helena & marianne,sandras moder. vi hade en himla trevlig stund!
sedan hängde Liam & sandra med oss till faxängen för ett kvällsdopp( dock inte sandra & jag badade..endast de modiga barnen...)
vi satt på stranden & smidde viktiga planer inför den stora festen med båt-tema som vi håller på att fixa inför onsdagen, kommer att bli mkt rolig tror jag.....hehe....
sedan blev det en sväng hem till hjälta vid 20 tiden för litte kaffe! & litte bus för barnens del....  :) efter detta, så skjutsade jag hem sandra, samt skjutsade hem min farbror från hans jobb till långsele!  det blev lite bilåkande idag oxå... :)
imorrn är det dax för kanalfiske tävling för barnen!  grabbsen skall såklart va med!
sedan skall Hampus vara med i dockvagnsrallyt i parken!  det kommer att bli väldigt intressant att se...hehe....
AnnaKarin: när åker ni då? typ på fredag eller? vi lär nog hinna med en visit annars dagarna innan jag börjar jobba ! hoppas ni får skoj!
Sussi Ö : du som har så fint hår kan väl göra nästan vad som helst med det!  tack för komplimangen! :)
Angel: ja, jag blev supernöjd!  & ja, det blev ganska kort...men skitabra!  :)
gonatt alla !

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Tjipp! Nu är jag äntligen igång och bloggar igen. Ny adress har jag: www.jimmysbetraktelser.se

2008-07-21 @ 20:21:37
URL: http://www.jimmysbetraktelser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0