snurrig i skallen! :)

ojoj vad många nya intryck vi har fått idag,jag & killarna! så mkt nya saker att titta på, nya omgivningar, ny stad..mm.mm...  man blir nästan snurrig av allt nytt som man ser hela tiden!  :) vi har iallfall blivit tokkära i denna fina staden, jag kan förstå att sandra & liam trivs här, den är verkligen vacker! nära till både vatten & natur & stadsliv!
nu sitter kilarna & tittar tv & spelar, anton har nyss fått en huvudvärkstablett, han fick en sån himla huvudvärk nu ikväll, förmodligen p.g.a alla nya intryck, och för lite dricka... men nu så verkar han vara mkt bättre! :)
idag har vi hunnit med en repa på barnens hus, city, bl.a fick jag gå in & shoppa på mitt älskade indiska! jag hittade fyra tröjor/tunikor och ett par jättesnygga vida jeans, allt gick på knappt 500 kr!  härligt med rea!  :)  men nu tycker jag att jag har handlat alldeles för mkt, så nu är det slutshoppat!
killarna har handlat både nya leksaker, nya tv-spel, vattenpistoler,star wars svärd mm.mm   de är väldigt nöjda kan jag säga!
vi har även vart & hälsat på liams farfar, som bor vid en brygga vid älven, väldigt fint! där fikade vi och liams farfar var helt galen & spelade fotboll & lekte med grabbarna hela tiden! vi kastade även liite " macka" i älven!
nu har vi varit & lekt i en super-duper-stor lekpark, som var den allra största lekparken jag någonsin sett! vi skall väl dit fler svängar innan vi åker hem!  :)
imorrn skall vi om det är fint väder, fara till en sjö & bada!  sedan blir det att mysa & slappa !
ikväll har vi ätit god middag med sandra & liam, ätit nötter,chip, glass & jordgubbar.... mumsigt! :)

nu börjar klockan att bli så mkt att det är dax att kasta smågrisarna i säng! innan jag & sandra somnar före dom! :)
vi ses imorrn mina vänner! kramar i massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0