dopdag!

idag har det vart dop för våran lilla Milo!
det var jättefint & mysigt i kyrkan,allt gick verkligen superbra!
prästen var en gullig tjej som hettte karen martens,enligt min son,anton var det en snäll tjej, eftersom han satt & diskuterade med henne om livets alla gåtor på dopkaffet....hehe.. hon var 31 år , det frågade han oxå!  :)
inne i kyrkan hade släkt & vänner samlats för att titta på när milo skulle vattnas!
det var jag & bettans bror sven som hade valts till faddrar,och jag tror att vi skötte oss bra!  :) jag fick hälla upp vatten,och även hålla lille Milo emellanåt....  anton & hampus satt som små ljus & var så duktiga!  när Milo grät satt de & gjorde roliga grimaser till honom så att han blev glad igen!  :)
det var kul att få träffa de syskon & släktingar till bettan som man aldrig fått träffa! åsså var min kusin där med lilla Tuva-Li, så nu har man ju fått se henne oxå!  mkt söt flicka!
vi blev kvar ett tag & hjälpte till att städa i församlingsgården,sedan for vi & käkade hos mor & far, sedan blev det en kvällstur till J+B för att kolla in doppresenterna! vi kom inte hem först vid 21 snåret...så nu är man mör kan jag säga.... åsså blir jag ju borta hela dan & kvällen imorrn med..... på jobbet..  mina stackars blommor får stå på altanen i sina småkrukor, det får bli plantering av dessa på måndag tror jag!
men som sagt, det har varit en mycket fin dag!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0