födelsedagar i dubbel uppsättning!

hellojsan !
idag ahr vi fart runt & flängt  ska ni  veta! :)
efter jobbet så hämtade jag kidsen på fritids/ dagis,sedan var det raka vägen upp till mor & far, för att sedan åka & gratulera min älskade lillebror på hans födelsedag!  där fick vi både se Milo kuta runt i sin gåstol, samt intaga gott fika, tårtor & kakor!  killarna fick testa bettans present till brodern, " guitar hero 3 "  så nu är dom frälsta i det oxå......
vid 6 tiden satte vi oss & for mot hjälta, för att gå till nästa födelsedagsbarn: hampus tjej, jessica fyllde 6 år! hipp hipp hurra !
killarna gav henne två paket var, samt så fick hon en rosa ros, och ett kort som jag hade knåpat ihop med lite bilder på jessica när hon var bebis... det tyckte hon var kul! :)
där blev det mera fika,och såklart så måste man fika varje tillfälle som bjuds.....  :)
efter en hel del lek & stoj , var klockn vid 19, och jag skaulle försöka få barnen i tidig säng, eftersom det är till att hoppa upp kl halv sex imorrn bitti..... men jag tror nog att klockan var närmare halv nio innan de somnade, så de komme nog att vara lite trötta imorrn bitti kanhända.....
imorgon har anton en kul dag framför sig oxå!  fritids skall åka på en heldagsutflykt till rövarbyn- skuleberget!
ååå vad kul de kommer att få där, dit skulle jag oxå vilja åka-.... vi får ta & åka dit nångång i sommar med barnen tror jag...!
hampus han skall väl mest pussas med jessica hela dagen på dagis han....hehe...
jusst det!  igår blev det oxå bestämt att äntligen har sandra & jag fått till en helg då vi båda är lediga!  den 12/7 lördag, skall jag & barnen köra upp till sandra & liam i skellefteå och ha en mini semester där i ett par dagar!  wihoooooo!
vi har ju bara försökt pussla ihop en resa i några år nu....hehe.. men vi har aldrig lyckats hitta datum som passar oss båda två!  men nu så!  barnen är överlyckliga över att vi äntligen skall till deras älskade Liam!  och jag får mysa med sandra ett par dagar!  kul!
nu har jag nyss oxå beställt roliga saker från en sida som heter "  kakburken.se"  jag fick ju ett presentkort av bror m. familj , så nu har jag beställt 12-pack typ, karamellfärg, det är regnbågens alla färger, man kan färga grädde,kakor,glasyrer,mat vad som helst!  skall bli superkul och baka & greja framöver med alla dessa färger! tack tack!
imorrn tar T lillasyster cissi studenten oxå!  ja, det var lääääääänge sedan man gjorde det... gud så gammal man blivit!  hehe....  T & hampus skall ner till parken på dagen & gratta, jag & anton åker hem till henne efter jag slutat jobba & anton kommit hem från rövarbyn! hoppas att hon får en kanon dag!
kram till er alla som vill ha !  :)

Kommentarer
Postat av: mingla

tack. vad har du gjort idag då? bra blogg du har förresten.

2008-06-12 @ 22:23:12
URL: http://heymingla.blogg.se/
Postat av: mingla

äh, det är väl ingen ålder heller :). Vad som ligger i mitt paket visar jag strax :)

2008-06-12 @ 22:35:25
URL: http://heymingla.blogg.se/
Postat av: mingla

haha ja.. jag tyckte han passade bra till inlägget :)

2008-06-12 @ 22:37:24
URL: http://heymingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0