fotbollslördag!

.... men det blev ju tyvärr förlust för sverige mot spanjorerna...pissigt! nu gäller det att ladda om för matchen mot ryssarna till veckan!  det räcker ju om de spelar oavgjort, för att sverige skall klara sig vidare, men jag vill ju såååå gärna att de ska vinna!

idag har anton vart på vatten-krig-kalas hos robin, de verkade ha haft väldigt kul, för när jag kom & skulle hämta hem min son, så var alla barn+ mamman i huset dyngblöta!  de hade visst haft kriget mot henne...stackarn! :)
medans anton var på kalas i ett par timmar så for vi upp till brorsan & umgicks med dom ett tag! vi fick en massa gott fika, åsså skulle hampus testa åka sin nya skateboard..... han var riktigt duktig måste jag säga, för att vara 4 år... han ramlade nästan inget alls, och han hade full skyddsmundering!
imorse fick jag klippa en skitfrän tuppkam på han oxå!  :)  han ville ha det & jag tycker ju att det ser så coolt ut, så jag klippte bort lite hår helt enkelt!  han blev supernöjd, har gått & ska fixa frillan typ hela dagen.... det första han frågade brodern om när vi kom upp dit, det var om han hade någon hårgele...hehehe!

det kommer att bli superkul på midsommarafton härhemma iallfall! jag är i full planering om maten & sånt.... och nu blir vi flera personer oxå!  ju fler desto skojigare tycker jag!  min faster m. familj kommer oxå att dyka upp! dom har aldrig firat midsommar med oss, så det känns extra kul! :)  åsså är ju hampus så kär i min kusin nathalie....  :)  undra hur det blir med hans bröllop med jessica nu då??  :)

imorrn är det sista träningen innan sommaruppehållet med superhjältarna... idag har jag inhandlat glass som jag ska bjuda barnen på efteråt!
nää nu så skall jag ....gissa vad????
SOOOOOOOOVA!  :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!! Daniel och Alexander tänkte komma förbi på midsommar själv jobbar jag hela kvällen och hela dagen så jag kommer ingenting.. kramar

2008-06-15 @ 10:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0