goddagens!

ja, idag fyller som sagt grabbarnas största kusin hela 1 år!  hipp hipp hurra!
idag skulle killarna vara på dagis/fritids kl 12:00 efterom jag jobbar kväll, döm om min förvåning när vi höll på att försova oss!!  hehe... jag & hampus steg upp vid 10:15 & anton han sov tills klockan var 10:40....vilka härliga sjusovarbarn vi har !  :)
men så är det ju faktiskt fotbollstider nu, och då ser jag & killarna alla matcher... sånt tär på en ....hehe!
så här har våra två grabbar alltid gjort, vi har kunnat styra deras sömn jättebra!  är de vakna länge på kvällen, ja då sover de som vanligt sina 10-12 timmars sömn och vaknar sent dagen efter! ska dom upp tidigt, ja då föser vi dom tidigt i säng & dom kliver utan gnäll upp klockan 05:45!  fast nu ikväll somnade dom vid 22 & skall väckas i gryningen klockan 05:45...får se hur kul dom kommer att tycka det är...  :)
näpp nu måste jag få nån sömn oxå!
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0