godmorgon mina vänner!

åhh en sån härlig dag idag! det vankas dop i multrå kyrka för lila Milo bubben!  :)
kommer att bli mycket trevligt,längtar!
men först så skall jag masa iväg mig till jobbet, jag har ju som sagt jobbarhelg, med den underbara heldagen+ kvällen imorgon.....
igår innan jobbet så for jag på gardencenter & inhandlade lite mera blomster på deras rea...en hel full låda &  påse med fina blommor för en hundring, helt sjukt billigt!  då kan man ju inte låta bli!  nu skall jag bara hitta plats för dessa blomster oxå....hehe....  :)
nipp nu skall jag göra mig vacker ( HAHA!)  inför jobb & dop! kommer säkerligen att lägga upp en hel massa bilder ikväll när vi kommit hem....
ett tips till er som läser min blogg,jag har ju en facebook sida oxå, där har jag en hel del fotoalbun som jag gjort med  en hel massa bilder! :) så är ni nyfikna så kika in där oxå....
hejevsejs!

förresten, Rutger: vi får ta en påhälsning med tillhörande fika till veckan,kanske måndag,tisdag eller fredag,välj du!
kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Rutger Örman

tjenare snygging! Ska vi ha vår date på torsdag?KRAM!

2008-06-28 @ 19:26:36
Postat av: vickan

du är ju kul du... tordag var ju enda dagen jag inte kunde....

2008-06-28 @ 23:34:37
Postat av: Rutger

ojdå!

2008-06-28 @ 23:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0