kuskat runt! :)

tjopp!
idag har jag jobbat järnet!
det gick hursomhaver väldigt bra att väcka grabbsen imorse,fastän de inte sovit så många timmar som de brukar!
de var så gulliga & duktiga som helst! :)
ikväll har vi varit & hämtat Milos doppresent!  den blev hur bra som helst! som ni kan se på bilderna här nedan... J+B har redan sett den så det gör inget att jag lägger ut den ...  :)  tjejen som gör dessa underbara porträttteckningar är inte bara otroligt duktig , hon är en otroligt rar & snäll tjej oxå! jag funderar starkt på att leta reda på ett nytt foto på killarna & be henne fixa en tavla till oss oxå igen!  jag har ju två superfina tavlor som hänger här i sovrummet på killarna när de var pyttesmå, som de fick i doppresent när vi hade dubbeldop på dom! vi fick dem av T bror & emma, det var från dessa teckningar jag kom på att jag skulle fixa till Milos present!
nu börjar det dra ihop sig för dopet..... och ändå så hade bettan tid att klippa mig ikväll!  tack för det betta! :)
blev mkt nöjd, så nu har jag klippt page,ganska kort,till hakan ungefär,åsså har jag slängt i lite rödkopparfärg & slingor nu ikväll, syns inte sådär jätteväl, men det är ju en uppfräschning iallfall! jag blev lite less på allt det svarta jag haft alldeles för länge...... jag gillar ju att byta färg & frisyr på mitt hår...ganska ofta!  :)
nu är jag ledig i två hela dagar! wiiiiiiiihoo!
får se vad vi hittar på.
nu skall jag fixa på med dopkortet till lilla poppas!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0