midsommardagen som gått...

..har vart en lugn & fin dag!
först var min moster & B-A hit vid två tiden & hämtade bilen som dom hade lämnat här igår..hmm... undra av vilken anledning det stod en hög med bilar här på gården???  :)
sen for vi till min faster & mina kussar, där vart vi kvar ett bra tag eftersom mina barn älskar att leka med mina små-kussar, fast för anton & hampus är dom jätte stooora!  hehe...
vi vart bjudna som vanligt på massor med gott fika!
sedan fortsatte fikandet uppe hos mor & far,pappa hade bakat en god sockerkaka m. citron i !  vi beställde pizza där oxå, så middagen vart väldigt lättsam!  :)  trist bara att pizzerian glömde att lägga på halva fyllningen på T pizza....men han fick så klart fara & hämta en ny!
kvällen har grabbarna & jag kollat på fotboll, Holland-Ryssland, med en välförtjänt vinst utav Ryssland!  kanon fotboll!
T är inte alls lika intresserad av fotboll som vi ..hehe.. det är ombytta roller här hemma, det brukar ju vara att killen är mer intresserad än tjejerna!  ja, om man bortser från min kära bror då, som inte alls gillar att kolla fotboll!  men jag ska få Milo till en fotbollsgrabb jag!  :)  skogsmulle & fotboll... det ni!  :)
en notis till min k-p.... du hade FEL,FEL,FEL!!!  hehe...inget Holland kommer att vinna inte...hehe...  :)
Ha en fin kväll allesammans!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0