midsommarfesten!

hallojsan!
guuud vikken lyckad fest det blev igår! vi hade så himla kul, vi åt,drack,& lekte lekar & sjöng singstar hela natten lång! :)  jag skjutsade hem de sista gästerna sisådär vid 02:30......
och att mina grabbar lyckades att hålla sig vakna & pigga & glada ända tils kl 02...helt otroligt! :)
anton sa flera gånger under kvällens lopp att detta var den allra bästa festen som han hade vart på...han var så lycklig att han nästan grät...han e för gullig !
vi  får fixa till en likadan fest nästa år tror jag! :)
vi dansade t.o.m runt midsommarstången vid midnatt...... hehe...
det blev som sagt en superlyckad familjefest här hemma i hjälta skogen!
idag ska vi tat lugnt....vi klev upp vid 11.... hehe...
sedan ska vi till staden & lite släktingar & hälsa på!  sedan blir det pizza middag hos mor & far !
nu ska jag lägga upp lite bilder! tjopp!
l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0