superhjältarna-rödsta guld 8-3 !

vinst idag igen!  :)  mina små superhjältar var riktigt duktiga idag, denna dagen till ära så spelade vi mot många av killarnas kompisar, så jag tror att alla spelare hade kul, oavsett vad resultatet blev!  det var riktigt kul oxå att vi hade så många som var & kollade på matchen, både killarnas farmor, mormor, morfar, min moster & hennes karl, jimmy, bettan & bebbe..... härligt att lille milo äntligen har invigts i den härliga sporten!!  sedan när han blir större så  ska fastern fixa ett lag till honom oxå!  :)   åååå vad glad broder & bettan kommer att bli då!  :)
när vi skulle hem från matchen så träffade vi på min faster & mina kussar, dom hade nån sorts avslutning på golfen, och en kompis till min faster , ludde, hade en värsting kamera med sig, och såklart högg min faster in på en gång med att hon minsann inte har nåt kort på oss, hela familjen, och tänka sig, det har nästan inte jag heller... så det blev till att radda upp oss allihopa, i olika konstellationer åsså skulle det till att fotas!  och herreminje vilka fina bilder han tog på oss!  superfina allihopa!  speciellt dom han tog på våra grabbar!
jag längtar tills vi kommer att få korten!!
idag har vår kära lilla anton fått vara hemma fråpn skolan oxå..... tror ni inte att det är denna j-vla hosta som är tebax?  jojomänsan!!! alla härhemma har nu hosta, samt nästäppa!
men anton fick faktiskt spela lite fotboll iallfall...... och han gjorde 3 mål igen denna match oxå!  :)
men vi får se hur han mår imorrn. om det blir skola eller ej.... kanske håller honom hemma en dag till..
näää nu ska jag kolla vidare på allas bloggar!  :)

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Jag är säker på att J&B blir jätteglada om du styr upp fotbollen åt dem :)
Det går alldeles jättebra att komma hit på bad och kaffeläger på semestern, bara man hör av sig innan så vi inte åkt iväg på semester eller nåt sånt...
Hejsan !

2008-06-03 @ 10:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0