avbrott i sportlovsledigheten...

ja,idag eller rättare sagt ikväll, så skall jag arbeta,men det tycker jag inte känns trist alls! tvärtom, det är så härligt att vara sportlovslediga med barnen,och då gör det inget att behöva jobba en kväll,för då uppskattar jag ju bara ledigheten ännu mera när jag väl är ledig! just i detta nu, så är barnen med sin morfar och har roligt!  dom skulle ut och gå med ruffen nyss när jag pratade med dom.... Hampus hade druckit kaffe & ätit en macka till frukost..hmm...så nu är han väl uppspeedad så det räcker..hehe... men han skulle absolut ha samma som sin moffa,och han drack ju kaffe!  :) Anton blev lite besviken när jag sa att T skulle hämta dom vid 16, han ville ju stanna läääänge hos mommo & moffa!  nu tycker ju jag då att  dom har fått vara mycket där,dom har ju fått sova två nätter nu på sportlovet,men det tycker ju såklart inte barnen...dom skulle säkerligen kunna sova där i en vecka utan att vilja fara hem....hehe...

jag har vart ute & vandrat med mina stavar hyffsat långt nu på förmiddagen,åsså har jag gympat lite mera när jag kom in,måste få bort dessa valkar nu känns det som.... inte kul att rulla in magen när man tar på sig trosorna...hehe...
ja just det! vad fick jag höra igår? jo att min mor & far skall få va b-vakt till milo nästa helg...VA! men jag då?...när skall jag få passa den lille då??  *snyft*
Jimmy & Bettan: nu får ni börja att vänja den lille med ersättning, så att han kan vara läääänge här hos faster oxå! så det så.
hehe....
näää nu skall jag fixa och greja lite lite innan jag åker på jobbet!  kraaaam!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hehe, han kan äta ersättning men det känns ju ganska onödigt när det finns bättre mat :) (kroppsvarm drickchoklad)

2008-03-06 @ 18:58:28
URL: http://www.bettansbetraktelser.se
Postat av: vickan

men bettan,nu låter du som en gammal bvc-tant! ersättning är ett fullgott alternativ till bröstmjölk,mina barn lever ju,och dom har mestadels fått ersättning,så nu är det slut på undanflykter...bring him on to me....hehehe... hjälta nästa stopp!

2008-03-06 @ 19:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0