bad!

idag har vi vart på badhuset,det var gratis för alla barn idag,sportlov och allt! så ni kan ju tänka er hur många barn det var där...... det var nästan så att man fick pressa sig fram i bassängen! men efter att ha knuffat unda´n några glin så gick det bra......SKOJA BARA!
vi var där ett par timmar,barnen hade himla kul! sedan for vi ner på bowlingen och fikade hos lilla mor!
vi tog en sväng in på bokhandeln oxå.Anton köpte sin 1:a bok , med bara text,inga bilder,så nu börjar han bli stor .....
väl hemma igen  så gick vi in och myste lite,gjorde lite middag och så. vid 19 tiden for vi till mamma & pappa.eftersom grabbarna skulle sova över där igen,och då möter vi brodern,Bettan & lilleman i dörren,dom var på väg hem,och det gick ju såklart inte för sig! vi behöll Milo och skickade iväg de andra två.....hehe...
han avr på roligt humör en stund,sen så satt den stora hungern in på honom,så jag & Hampus tog honom i vagnen och promenixade hemöver till lägervägen med honom,där hans mat fanns....
förresten Bettan,lypsylandet funkade rätt bra,men nu har jag köpt nån sorts honungssalva på hälsokost som oxå funkar bra tror jag....
nu börjar det att dra ihop sig för den stora färden mot the rossön....hehe,ungarna längtar! och jag oxå för den delen! det är alltid roligt att fara och hälsa på trevliga personer!  :D
imorrn väntar jobbet...men innan jag börjar skall jag ta en låååååång promenad med stavarna på förmiddagen,måste passa på när barnen är hos moffa! kanske åker jag upp dit en sväng innan jobbet och pussar på dom litegranna..... :D
gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0