bebbevakt.danskoll,& överraskningar!

idag har grabbarna & jag haft fullt upp! det har vart en mkt uppiggande & trevlig dag!
när vi hade hämtat A på skolan,så swishade vi upp till Bettan & Milo,vi kickade ut Bettan från huset,sedan så tog vi över placet......muhahaha!   nääää,så gjorde vi inte! när hon hade åkt för att simma,så hade Milo fullt upp med att fundera över åt vilket håll han skulle titta....för båda mina älsklingar satt på var sin sida om honom och gjorde allt för att han skulle titta mot just deras håll!  :D dom är verkligen så himla kära i lilleman.....jag oxå....vilken guldklimp min lille brorson är...  han var på ett så strålande humör nästan hela tiden,förutom när han blev trött ( förmodligen av all uppmärksamhet & stimuli! )  så vi klädda han & oss själva & tog en promenix i slasket! han slocknade medans vi klädde honom...hehe..
sedan var vi till mor& far & åt middag innan det var dags för buggen!
men när vi kom dit,så visade det sig att det var en nybörjagrupp för 10 åringar.....ååå så besviken A vart... men den snälla bugg-tanten & hennes 14 årige son,som var ledare,bjöd in oss iallafall,så att A fick kolla läget lite,inför starten för hans åldersgrupp om tre veckor! han vart t.o.m. inbjuden till att vara med & dansa med dom,men det vågade han inte riktigt.... han tyckte att dom såg så stora ut.... men vi satt & kollade på när dom dansade,& A satt & stampade med i takten hela tiden,och efteråt så sa han att han tyckte att det såg kul ut,och att han skulle börja i sin åldersgrupp om tre veckor! vi får väl se om det håller i sig...  :)

nu ikväll när jag satt & kikade igenom alla bloggar,så vad får man läsa då? joooo, att en av mina bästa kompisar väntar sitt 4:e barn!  man bugar & gratulerar!  dom hinner nog få till ett fotbollslag innan dom är färdiga med barnafödandet...hehe... det är så mysigt när man får reda på alla som skall ha flera bebbar...man blir ju som sugen själv oxå..  :) har jag inte haft mitt rygg-problem att tänka på så.... men i.o.m att jag måste äta mediciner vareviga j-vla dag,så känns det lite riskabelt att bli gravid igen...sist så sa dom till mig att jag förmodligen skulle hamna i rullstol innan 7 :e månaden, som tur va så gjorde jag inte det,utan klarade mig med en specialkorsett,men man kanske inte har sån tur om man skulle chansa på att skaffa en till igen....
men har jag varit frisk,så har jag säkerligen haft fler barn! :) som tur är så har vi mååånga bebba omkring oss nuförtiden,så man kan alltid åka och snusa på någon !
men det är klart,jag sörjer att jag har mitt rygg-fel... tänk om jag varit helt frisk...vad man hade kunnat att klara av...bl.a mera bebbar..*suck*

näää nog med självömkan från mig nu !   nu skall jag titta till lilleman som vi har fått ge astmasprayen ikväll, för han har börjat att hosta som en tok! bara det inte är någon flunsa eller nåt på gång... jag tycker så synd om killarna när dom blir sjuka,jag får så ont i mitt hjärta när man ser hur dåligt dom mår....nu hoppas vi på astmasprayen!
oj, nu måste jag sova!  kraam på er alla,och en x-tra kram till den väntade bebben.......  :)

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Oj, va vårigt och snyggt du har gjort på din sida :)

2008-03-14 @ 16:05:53
Postat av: madde

Hejsan!!!
Blev du chockad???
Det är inte så långt gånget, är i slutet av v.10
Alldid lika spännande och nervöst att vänta.
Ha det

2008-03-14 @ 18:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0